فریاد برای ........

۱۳۸۹ شهریور ۱, دوشنبه

 





شیوا



تو از این برف فرو آمده دلگیر مباش

تو از این وادی سرمازده نومید مباش





حتما ادامه ی مطلب رو بخونین......






 من زن ایرانیم
سرزمینم،خاک افسون گر،
 دل خاورمیانه نام تو، تاریخ تو ، مردان کویت جاودانه
 من زن ایرانیم ، ایرانی از جنس تن تو
 هم صبور و هم غیورم طفلی از آبستن تو
من زن ایرانیم، همسایه و هم نسل شیرین
خواهر تهمینه و هم قصه پوران و پروین
 من زن ایرانیم ، اهل تمدن ، زاده پارس مثل دریا می خروشم ،
 من خلیجم تا ابد فارس من زن ایرانیم،یک چشمه شرم ناب دا...رم
 قدصدها سد«سیوند» پشت چشمم آب دارم*
گرچه خون دریا شد اینجا،سبزم اما چون دماوندهرچه باشد نیک باید،برهمین اندیشه پابند
 من زن ایرانیم می سازمت با خشت جانم میزنم تا سقف تو صدها ستون با استخوانم
 من زن ایرانیم ، ایرانی از جنس تن تو هم صبور و هم غیورم طفلی از آبستن تو

شاعر:خانم هیلا صدیقی


6 نظرات:

Ghodos گفت...

سلام امیر جان .
ممنون بابت توجهت .
با اجازه دوستان خوبی چون شما ، در عالم وبلاگ نویسی دیگر در خدمتتان نخواهم بود .
برای دوستان خوبی چون شما و به واسطه نیت خالصانه اتان در نشر اندیشه دکتر شریعتی ایامی خوش ، همراه با سلامتی و سبزی آرزومندم .
مطالب گذشته رو در آرشیو مطالب خواهی یافت . اگر مفید بود مختار به استفاده از آن خواهید بود .. البته ...
قرارمان .. جمعه 5 شهریور ... ساعت 10 شب
التماس دعا ..
موفق و پیروز باشید .

الهه گفت...

حال همه ما خوب است ملالی نیست جز گم شدن گاه به گاه
خیالی دور که مردم به ان شادمانی بی سبب می گویند
با این همه عمری اگر باقی بود از کنار زندگی می گذرم
که نه زانوی اهوی بی جفت بلرزد و نه این دل ناماندگار بی درمان
تا یادم نرفته بنویسم که حال همه ی ما خوب است ولی تو باور نکن...

پریسآ گفت...

اي اشک ، گرم و آرام ببار بر گونه بيمار من ، اي غم ، تو هم لذت ببر از اين همه آزار من

................ گفت...

عکس بالا دست خط شیواست؟

فرزانه گفت...

یبا بود!!! ممنونگل
راستش اولش فکر کردم خودتون نوشتین تعجب کردم چطور از زبان یه زن به این قشنگی نوشتین!!!

نداي ازادي با صداي سمانه گفت...

اميد وارم هنوز اون رگ غيرت تومون باشه